niedziela, 25 października 2015

Kartka z okazji Chrztu Św.

Trochę już późno, zasiedziałam się przy albumie, który robię dla mojego starszego synka. A będzie to album robiony jak te, które wykonywałyśmy na warsztatach. Zobaczymy co mi wyjdzie. Jedno mogę już powiedzieć, bardzo fajnie się go robi. Niestety na straty poszła lniana serweta, wkrótce sami ocenicie czy warto było ją pociąć :-) 
A poza tym skończyłam kolejnego box`a ale o tym innym razem. Najpierw muszę go wysłać :-)

A dziś pokażę kartkę zrobioną dla małej Lenki z okazji Chrztu Św.
 



Znowu miałam problem z dodaniem zdjęć do posta, ale jakimś cudem udało mi się z tym uporać poprzez zmianę przeglądarki.
 
A jeszcze się pochwalę jak dziś cudownie spędziłam dzień z moim mężem.
 

 
Cudne są te nasze Bieszczady, za każdym razem zachwycają, zapierają dech w piersiach.
 
...
 
Dziękuję za wspaniałe komentarze. Super, że ktoś tu zagląda.
 
Dobrej nocy.

1 komentarz:

  1. Śliczna pastelowa karteczka :) A tych wojaży po Bieszczadach bardzo zazdroszczę, cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń