niedziela, 4 października 2015

Pierwsze kartki świąteczne :-)

Kilka dni temu spełniło się jedno z moich marzeń - w końcu mam swoją własną maszynkę tnąco-wytłaczającą. Oczywiście pierwsze wieczory po jej zakupie spędziłam na wycinaniu, wycinaniu i wycinaniu, śniło mi się, że wycinam :-) Jak już mi ten pierwszy etap minął to wzięłam się za kartki świąteczne. Scraperki już widzę, że pomału biorą się za tą tematykę więc i ja pokazuję co mi się udało stworzyć. Papiery, które wykorzystałam do tych kartek pochodzą z wygranej w candy w Crafty Moly :-)










Czuję się jak dziecko, które dostało nowa super zabawkę :-) No cóż ... Lubię to ... i już :-)

Odliczam czas do warsztatów a tam mam nadzieję jak najwięcej się nauczyć i zapamiętać. 


Dobrej nocy.

4 komentarze:

  1. Widzę że wykrojniki poszły w ruch. Też bym się tak pobawiła, ale pewnie, jak zwykle, szybko wena by mnie opuściła :}
    Piękne kartki :}

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że w końcu masz czas aby tu zajrzeć :-) Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każda z nas tak miała na początku,że wycinała bez końca,haha. Fajnie,że marzenia się spełniły,to jest super pomocne urządzenie,
    ale uważaj,bo kupowanie wykrojników uzależnia,ja bym chciała mieć wszystkie jakie są na rynku :D
    Bardzo tu u Ciebie światecznie,aż mi zapachniało choinką,urocze kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie to uzależnienie :-) Będę uważać aby mnie za mocno nie wciągnęło :-) Dzięki. Pozdrawiam.

      Usuń