środa, 4 listopada 2015

Box z okazji 25 rocznicy ślubu.

Zastanawiam się, kiedy będę miała czas na to aby na luzie, spokojnie napisać tutaj jakiś obszerniejszy post. Pewnie nieprędko. Ale nie narzekam, bo i tak mam możliwość wygospodarowania dość często chwili na swoje scrapkowanie.
Jakiś czas temu koleżanka poprosiła mnie abym zrobiła dla niej boź na 25 rocznicę ślubu jej rodziców. I nawet się nie spodziewałam, że będzie to dla mnie niezłe wyzwanie. Nie wiem dlaczego ale długo nie mogłam zebrać pomysłów na to pudełko.
W końcu udało, samo przyszło.
I dziś już wiem, że box się podoba koleżance, czekam jeszcze na informację,
 jak Jubilaci zareagowali na taki prezent.
 
Dodam, że taką formę pudełka (podwójny box) zrobiłam po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni.
 










Zgłaszam to pudełko do zabawy w BoxBlog - wyzwanie #2 - Tego jeszcze nie było ... czyli mój pierwszy raz.
 



Dziękuję za odwiedzanie mojego skromnego bloga i cudowne komentarze.
Jest mi niezmiernie miło je czytać.
Pozdrawiam.
 
 

6 komentarzy:

  1. Świetny exploding box :) Bardzo mi się podoba!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pracochłonny, ale dopracowany w każdym calu :) no i te kolorki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pudełko, dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale żywe kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny box, ładnie ozdobiony i w ładnej, żywej kolorystyce. ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Box Blog, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog :)

    OdpowiedzUsuń