środa, 27 lipca 2016

Box z liskami.

Box urodzinowy, przy którym niewiele było mojego wkładu. Kacper wymyślił, zaprojektował wszystko, ja tylko miałam ten pomysł zrealizować. 
Kwiatek na wieczku wykonałam z papieru czerpanego. Małe białe kwiatuszki ze środka pudełka zrobiłam z foamiranu.













Box zgłaszam na wyzwanie:

1. I-Kropka - wyzwanie # 36 - Monochromatycznie. (do 31.07.2016)



2. Towarzystwo Dobrej Zabawy - wyzwanie # 10 z Od A do Zet - Komu w drogę, temu ... (do 01.09.2016)

Komu w drogę, temu ŁAWKA NA ODPOCZYNEK.


Pozdrawiam.


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam boxy jako kartki:)))Dziękujemy za udział w wyzwaniu Ikropki:) Olivia DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu I KROPKA :) Fajowe lisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, niesamowita interpretacja, piękne wykonanie :) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń