niedziela, 18 lutego 2018

Album dla Ady.

Album, który ostatnio wykonałam trafił już do właścicielki - 3 letniej Adrianki, mojej przyszłej synowej 😁 Nie jest to typowy album dziecięcy. Powstał delikatny, pastelowy album dziewczęcy. Okładka jest mocno mediowa, natomiast w środku karty bardzo delikatne. Niestety nie miałam czasu i sił aby stworzyć dodatkowe miejsca na zdjęcia. Kieszonki i tego typu cudeńka to jeszcze dla mnie ogromne wyzwanie. Obiecuję sobie, że się kiedyś nauczę. 
Dziękuję bardzo siostrze za obróbkę zdjęć. 





























Jeśli dotarliście do końca tego wpisu to po pierwsze gratuluję, po drugie - bardzo się cieszę i po trzecie dziękuję, że mogę się z wami dzielić moją pasją. 

Pozdrawiam serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Śliczny, subtelny i elegancki album.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny album! Mam nadzieję, że właścicielka doceni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, bardzo mi się podoba:) Młoda Dama z pewnością doceni go, gdy dorośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna album :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, delikatny, w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciła mnie okładka :) Wnętrze również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny albumik Ps: coś mi się Twój blog rozjeżdza dziwnie w przzeglądarce....

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuudo, wow już podziwiałam na fb, ale cieszę się ze dotarłam tu gdzie więcej zdjęć woooow

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album! :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, wymagał sporego nakładu pracy! Warto było.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny album i fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny album, idealnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń