czwartek, 6 września 2018

Box z mini albumem.

Po mimo wszystko nie tak długiej ciszy na blogu i w scrapowaniu jakiej się spodziewałam pomału wracam. Coś tam sobie tworzę w nielicznych wolnych chwilach ale z fotografowaniem prac i publikowaniu ich już jest gorzej. 

Jak tylko nadarzyła się okazja to uczestniczenia w warsztatach ucieszyłam się jak małe dziecko. 2 września wzięłam udział w cudownie twórczym spotkaniu - po raz pierwszy w Laserowej Sztuce (Rzeszów) i po raz drugi z Agnieszką Cebulą (💕). Robiłyśmy box z mini albumem na zdjęcia. Powiem szczerze, że jest to taka forma albumu na zdjęcia, która ogromnie przypadła mi do gustu. Albumy jeszcze są dla mnie za trudne, mam zbyt mało czasu na ich wykonywanie a pomysł połączenia mini albumu z boxem to dla mnie strzał w dziesiątkę. Zdjęcia, opisy w albumie można przyklejać lub wsuwać w kieszonki. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej pracy. 












Pozdrawiam. 

13 komentarzy:

  1. Śliczny box, a mini album na środku wymiata :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko ze wspaniałą niespodzianką. Warsztaty z Agnieszką są zawsze wspaniałe - ja osobiście uczę się za każdym razem wielu nowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rozwiązanie z albumem w box'ie. Piękne pastelowe kolory. Śliczny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box :) Też byłam w Rzeszowie na tych warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca, ja też mam swoją wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pracochłonna praca... warsztaty to świetna rzecz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny box z mini albumem muszę spróbować zrobić taki, pozdrawoam

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że pięknie ci wyszło to połączenie boxa z albumem

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenia albumu z boxem to świetny pomysł na upominek. Piknie wykonałaś tę pracę, w dodatku z cudnych papierów :) I śliczne kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń