sobota, 24 listopada 2018

Alchemia Świąt - nr 1.

Alchemia Świąt z Karoliną Bukowską - postanowiłam wziąć udział w tej zabawie. Chociaż nie jestem pewna czy dam radę to chcę spróbować swoich sił. Wiem, że nie mam zbyt wiele materiałów ale to sprawia, że z wykonanych prac będę jeszcze bardziej dumna. Dzisiaj przedstawię swoją pierwszą pracę wykonaną 22 listopada na żywo z Karoliną Bukowską. Na początku było dużo stredu, obaw czy dam radę bo nawet bazę na kartkę miałam inną niż Karolina.
Nieskromnie napiszę, że kartka bardzo mi się podoba a jest taka nie w moich kolorach. 





Dodam jeszcze, że świetny pomysł z tego typu wyzwaniem. Dla mnie to ogromna dawka wiedzy, super zabawa. Dziękuję bardzo Karolina i pozostałe współorganizatorki/organizatorzy 💕

Pozdrawiam serdecznie. 

Ps. a oto zasady zabawy:



12 komentarzy:

  1. Och jak pięknie...magicznie z zimowym klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, zimowa karteczka :) lubię takie nie tradycyjne kolorki w świątecznych pracach, pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, a wyzwanie co nie miara, ciekawe czy ja dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zimowa kartka. Nie stresuj się, bo wyszło naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz pełne prawo być dumna, jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. No prześliczna! Na gdy mi się nie udało wziąć udziału na żywo. Może trzeba spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie oszroniona karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka :) Kolory nie są typowo świąteczne, ale wspaniale się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne, u mnie też sarenki razem na świątecznej kartce zasiadły ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń