środa, 12 grudnia 2018

Świąteczna latarenka.

Latarenki z Laserowej Sztuki zachwyciły mnie w jednej chwili i przy okazji warsztatów choinkowo-sankowych zakupiłam latarenkę. Trochę czasu mi zajęło ale w końcu powstała moja pierwsza taka dekoracja świąteczna.
Piękny turkusowy kolor uzyskałam dzięki farbie DecoArt - Aquamarina - Extreme sheen.
Poinsencje zrobiłam z foamiranu, który potraktowałam suchymi pastelami, białą farbą akrylową i brokatem.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.















Pracę zgłaszam na wyzwanie:

1. Decoratorium.


2. Scrapkowo.pl - Świąteczne dekoracje. 


3. Sklepik Gosi - Świąteczne ozdoby.


Pozdrawiamy serdecznie. 

15 komentarzy:

  1. Piękne to połączenie kolorów. Wspaniała latarenka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki :) cudna laterenka, bardzo podobają mi się kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie i pięknie ozdobiony lampion :)Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszystkie swiatelka, lampiony, latarnie... Twoja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje będzie świetną dekoracją świąteczną, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. CUUUDOWNA:)! pozdrawiam cieplutko dziekując za udzial Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobiona latarenka;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca dzięki za udział w wyzwaniu w Sklepiku Gosi

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna latarenka. U mnie też kilka ich ostatnio powstało. :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń