wtorek, 26 lutego 2019

Kartka ślubna.

No wiem, że już miałam zrobić sobie przerwę z kartkami sztalugowymi ale nie mogłam się powstrzymać i powstała na szybko kartka ślubna z pięknych papierów Craft o'clock - Morning Dreams II. 

Jednak (podobnie jak Wy) uważam, że kartki sztalugowe, które ostatnio tutaj pokazałam lepiej mi wychodzą z kompozycją kwiatową. W tym się czuję swobodnie. Ta, którą pokażę teraz taka właśnie jest, z dodatkami, które uwielbiam.






Dziękuję, że odwiedzając mnie macie ochotę zostawić komentarz. Tyle ciepłych słów otrzymuję - jesteście cudowni. 

Pozdrawiam  

14 komentarzy:

  1. Mnie się podobały one wszystkie, ale masz rację, najbardziej te kwiatowe. I dużo też robią inne dodatki, papiery, tekturki. Naprawdę pięknie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, nie przestawaj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda, jest nieprzeladowana, ale bardzo piękna !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przypadła Ci do gustu forma sztalugowa :) Chyba tak masz, że jak zaczniesz to skończyc nie możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jedna to ładniejsza, super są wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z tych sztalugowych jest piękna. Mi również te z kwiatami najbardziej się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :) podobają mi się kolory, kompozycja i forma kartki. Super inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaka piękna :) super ci wyszła ta kartka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, kwiatki świetnie ją uzupełniają. Super :)

    OdpowiedzUsuń