wtorek, 5 lutego 2019

Kartka urodzinowa i debiut Pinki.

Jakiś czas temu wygrałam wyzwanie w scrapkowo.pl i za otrzymany bon kupiłam m. in. papiery "Mintajki" ale dodatkowo otrzymałam w gratisie cudowny bloczek Mintajkowy. Ktokolwiek wybierał gratisy w scrapkowie trafił w samą dziesiątkę z tym bloczkiem. Zaraz musiałam coś zrobić z tej pięknej kolekcji. Powstała kartka i tworzy się album.

Ale zanim pokażę zdjęcia jeszcze przedstawię moją maskotkę - krasnal Pinki. Krasnal zakupiony na WOŚP (z niewielkimi przygodami). Zrobiony ręcznie przez Iwonę K. Iwona (i Adrian) dziękuję bardzo. 









Pozdrawiam serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Cudna kartka! Gratuluję wygranej o super nagród ❤️ a Pinki w deche :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) kartka wyszła ślicznie, a krasnal prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) fantastyczna praca :) a krasnal słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne! I kartka, i krasnal. W dodatku krasnal wygląda bezbłędnie jako ktoś, kto trzyma kartki do zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna, a i pomocnik przyciąga oko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna urodzinowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna kartka ale bardzo male fotki i tło blogspota sporo zasłania, gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdjęcia wyświetlają się bez problemu i z tłem też nie ma kłopotu. Nie mam pojęcia co poprawić żeby u wszystkich było dobrze. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Śliczna kartka i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej :) A kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń