czwartek, 28 marca 2019

Kartka sztalugowa - kurs Artimeno.

Z okazji zbliżających się urodzin otrzymałam od moich sióstr cudowny prezent - kurs online w Artimeno. Kurs składa się z siedmiu warsztatów, na których uczymy się wykonywać 5 form kartek. 

Pierwsza z nich to kartka sztalugowa z shakerem. 

Udało mi się zrobić dwie. Kwadratowa jest zrobiona zgodnie z wytycznymi z kursu. 











Jestem zachwycona uczestnictwem w tym wydarzeniu. Świetna atmosfera, wspaniałe prowadzące dziewczyny.

Pozdrawiam serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Przepiękne, oryginalne i nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło ogląda się wykonane na kursie kartki, i czyta pozytywne oopini ale Twój wkład pracy ma tez duzo znaczenie 😀 Zrobiłaś coś więcej, dodajac swoje pomysły na drugiej kartce - ekstra! Siostry beda dumne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny prezent dostałaś. Świetne kartki.z niecierpliwością czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są takie oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są fantastyczne! Ale nie mogę się szczególnie nadziwić tej okrągłej! Jak Ty to wycięłaś, że jest równo?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prezentują się rewelacyjnie:) jednak mi, ta z kołem bardziej się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obie, bardzo fajny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent.
    Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są świetne! Prezentuja się wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe formy, estetyczne wykonanie - bardzo ładne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny prezent, fajnie że masz kogoś kto docenia Twoją pasję, a kartki świetne :)

    OdpowiedzUsuń