piątek, 19 kwietnia 2019

Wielkanocna wymianka u Kaś.

Właśnie dobiega końca moja pierwsza wymianka w jakiej brałam udział. Udało mi się na czas wysłać swoją kartkę do mojej wymiankowej połówki - Moniki. Jak się okazuje,  dla obu z nas jest to pierwsza wymianka. Przy okazji można nawiązać ciekawe znajomości.
Monika, jeszcze raz dziękuję bardzo za piękną kartkę i pozostałe "słodkości". Przydadzą się na pewno. 



Najpierw pochwalę się swoją kartką, którą wykonałam specjalnie dla Moniki. 







Od Moniki otrzymałam takie cudowności:





Dziękuję Kasiom za zorganizowanie zabawy i Monice za przesyłkę. Dziewczyny, do następnej wymianki 🤗

Zdrowych, spokojnych, radosnych, pogodnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych 🐣

13 komentarzy:

  1. Świetna wymianka. Bardzo ciekawa kartkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka ;) super wymianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wymianka jest udana!
    I ja w niej brałam udział, było naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka, również brałam w niej udział:)
    Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka, muszę swoją obfotografować :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka i supeł karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że wymianka udana :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Ja czekam aż mąż przywiezie mi moja karteczkę co dostałam od Kasi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie udało nam się Was sparować, że obie byłyście "świeżynkami" :) Mam nadzieję, że zachęciłyśmy Was do kolejnych wymianek :)

    OdpowiedzUsuń