sobota, 6 lipca 2019

Arbuzowy kurs.

Trochę mnie tu ostatnio mniej, ale moja angina zjazd, rodzinny a teraz gorączki i ząbkowanie u najmłodszych szkrabów nie pozwalają na ogsrnięcie zdjęć i publikacji na blogu moich prac. O dziwo, czasem udaje mi się coś stworzyć. Jednak sporo tych prac nie doczekało się nawet zdjęć.

Na szczęście udało mi się uczestniczyć na żywo w kursie online prowadzonym przez Olgę Bielską
Tempo było szalone ale wyrobiłam się ze wszystkim i ukończyłam prace razem z Olgą. 

Celem kursu było wykonanie kwiatów z foamiranu i stworzenie trzech prac: kartki, ramki i taga, w których wykorzystałyśmy zrobione kwiatki.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć moich prac. 

















W międzyczasie udało mi się zrobić jeszcze kilka kwiatków. 


Dziękuję za kurs. Za miłą atmosferę. Do następnego 💕

Pozdrawiam serdecznie. 

11 komentarzy: