niedziela, 28 lipca 2019

Kartka ślubna.

No i masz babo placek... 
Zakochałam się w formacie DL. 
Przepadłam... 
Ale żeby nie było, dopiero się uczę. 
Może ktoś kojarzy, że postanowiłam uczyć się według kursów różnych, bardzo zdolnych dziewczyn/chłopaków. 
Myślę, że to ostatnia praca wedlug tutorialu Emilii Sieradzan w tym moim wyzwaniu. Jeszcze nie mogę się zdecydować kto będzie moim następnym natchnieniem - lista jest długa.

Pracowałam nad tą kartką do późna w nocy. Bardzo chciałam ją dopieścić jeszcze przed położeniem się spać - bez tego pewnie bym nie zasnęła 🤦‍♀️🤷‍♀️. 
Po zrobieniu głównej kompozycji stwierdziłam, że jednak popełniłam błąd. Zrobiłam wszystko za nisko. Myślałam, że nie da się tego już uratować ale jednak napis chyba (przynajmniej dla mnie) poprawił wygląd całości. 









Kartka powstała według kursu Emilii Sieradzan 


Pozdrawiam serdecznie. 

8 komentarzy:

  1. Kartka wyszła świetnie! Mam nadzieję, że spałaś dobrze :D a DLki są moim ulubionym formatem kartki, więc Cię rozumiem, że przepadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka.
    I fajne wyzwanie sobie postawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że baza DL króluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej dopiero dziś udało mi sie trafić do Ciebie :) cudna kartka! dziękuję serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, bogato zdobiona kartka :)

    OdpowiedzUsuń