czwartek, 25 lipca 2019

Kartka z misiami.

Kartka nr 6 - dziesięciodniowe wyzwanie kartkowe z Karoliną Bukowską (Anari) - kartka dziecięca typu twist and pop up.

Kartkę tego typu już kiedyś robiłam (kurs Artimeno) jednak jej mechanizm nadal nie jest dla mnie łatwy do zrobienia. Piękne są te kartki ale wymagają ogromnej dokładności, precyzji i dobrego kleju.

Wykonałam kartkę dla mojej chrześnicy z okazji 8. urodzin. Artystyczna z niej dusza więc mam nadzieję, że ta nietypowa praca jej się spodoba.








Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i cudowne komentarze 💕🤗

11 komentarzy:

  1. Ale słodziutka , cudnie wygląda z tymi misiami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, chrześnica pewnie będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że jej się spodoba, jest świetna! Mechanizm megatrudny, ja się nawet nie zabieram za niego, bazy w ogóle mi nie wychodzą. :( Te misie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Misie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoła i nieco figlarna jest ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio króluja te misie. :-) Nie mogę się od nich opędzić. Ale na szczęście bardzo mi się podobają, więc nie jestem na nie zła. :) Bardzo radosna karteczka!

    OdpowiedzUsuń