wtorek, 30 lipca 2019

Parawan ze zdjęciami.

Praca nr 6 - dziesięciodniowe wyzwanie kartkowe z Karoliną Bukowską - parawan, kartka z miejscem na zdjęcia. 
To zupełnie coś nowego w moim scrapowym repertuarze. Wykonany po raz pierwszy i na pewno nie ostatni. 
Poza formą przekonałam się jeszcze do jednego - do "przecierania" prac farbami, gessem, woskami. Dzięki Karolinie Bukowskiej poznałam ten sposób wykańczania prac i będę go doskonalić. 
Podoba mi się bardzo taki efekt na kartkach i innych pracach scrapowych. 

Praca zawiera sześć miejsc na małe zdjęcia. 
































Pozdrawiam serdecznie. 

8 komentarzy:

  1. Śliczny parawan! Koniecznie rób więcej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Śliczna praca, bardzo ciekawa i bogata :) Podoba mi się wrzechobecna gaza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, taki nieco szalony :) I ta gaza :)))
    Takie parawany kiedyś po raz pierwszy chyba pokazała Encza, lata temu, zrobiłam kiedyś nawet taki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze zdjęciami będzie na pewno jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń