piątek, 19 sierpnia 2016

Organizer.

Po raz pierwszy wykonałam tego typu przedmiot. Wykorzystałam do tego swoje skromne umiejętności w mediowaniu. Użyłam gesso, gel medium, tusze, puder do embossingu, farby akwarelowe (Ecoline), farbę akrylową białą, mikrokulki, stempelki, tekturki, maskę, sznurki, gazę i półperełki. 
Konstrukcję zrobiłam oczywiście z rolek po taśmie dwustronnej. 
Całość zdobią kwiatki, wykonane przeze mnie ręcznie z papieru akwarelowego i czerpanego.

Zastanawiam się czasem, czy kiedyś zmienią się moje preferencje w kwestii kolorów :-)

Pudełeczko na długopisy już od dziś zdobi moje biurko w pracy. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.










Organizer zgłaszam na wyzwanie:

1. Przyda się - wyzwanie sierpniowe - Nie-kartka. (do 28.08.2016)

2. Blog Studio75 - Pudełkowe wyzwanie # 8. (do 31.08.2016)



3. Fabryka Weny - wyzwanie # 1 - Let`s get organized. (do 21.08.2016) 





Dziękuję za odwiedziny i za budujące komentarze, aż chce się tworzyć i tworzyć ...




5 komentarzy:

  1. Fioletowy z zielonym to zawsze genialne połączenie♡
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kolorki <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszło Ci to mediowanie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! Thank you for joining us at Studio75 challenge!

    OdpowiedzUsuń