poniedziałek, 11 marca 2019

Jajko wielkanocne.

Czujecie już wiosnę? Ja do dzisiejszego poranka czułam a rano padał śnieg 😲
Mimo to u mnie w pracowni wiosennie, świątecznie. 
Będzie u mnie żółto, zielono i pomarańczowo, z dużą ilością kwiatów, głównie żonkili. 
Mam sporo pomysłów, tylko czy będę miała na to czas?

Moja pierwsza praca wielkanocna w tym roku. Kolejne już schną.










Zapomniałam przedstawić mojego nowego krasnala - Adelka powstała specjalnie dla mnie. Iwonka dziękuję bardzo. Wkrótce pokażę co przygotowałam dla Iwony w podziękowaniu za Adelkę. 

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Sklepik Gosi - wyzwanie #30 - Chcemy wiosny, praca z kwiatem.


Pozdrawiam serdecznie.


17 komentarzy:

  1. Przepiękne wiosaenne jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jajeczko takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękne! Wiosenne i świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

      Usuń
  4. Piękna dekoracja! Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to jajo, wiosenne i energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, takie wiosenne jajko :) super

    OdpowiedzUsuń
  7. Przywołuje wiosnę... :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kasia- DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne jajo :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, wiosenne kolorki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń