czwartek, 5 listopada 2015

Komplet świątecznych gwiazdek.

Poza tym, że po raz pierwszy robiłam exploding box`a podwójnego to również pierwszy raz zdecydowałam się na wykonanie takiego oto kompletu kartek gwiazdkowych. Czuję, że ten sezon świąteczny upłynie mi pod znakiem kartek zawieszkowych typu bombki, gwiazdki. Mam jeszcze tekturki w kształcie dzwonka, choinki i sopelków. Pewnie wkrótce się nimi zajmę :-) Fajnie mi się robi tego typu kartki.


Komplecik ten zgłaszam na wyzwanie #26 w Tricks Art.
 W wyzwaniu biorą udział prace inspirowane moodboardem Mrude.

Zgłaszam również ten komplet do wyzwania # 7 w It`s just fun! Wyzwanie pod hasłem "Kartka o nietypowym kształcie".
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :-)

12 komentarzy:

  1. Przepiękne! Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiłaś te gwiazdy. A wcześniejsze pudełko mnie zauroczyło.Masz zmysł dobierania kolorów - wszystko gra ze sobą.
    Dziękuję za wzięcie udziału w moim Candy. Życzę powodzenia. Planuję jeszcze małą dokładkę więc możesz zerknąć za kilka dni co jeszcze można zgarnąć.
    Dalszej weny twórczej życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć, dziękuję za te słowa :-) Będę zaglądać na bloga częściej niż co kilka dni.

      Usuń
  3. przepiękne gwiazdy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, dziekujemy za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca ! Dziękuje za wspólną zabawę na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne gwiazdki! Dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne gwiazdki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne gwiazdki, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :-)

    OdpowiedzUsuń