środa, 3 października 2018

Kwiaty, kwiatki, kwiatuszki...

Dawno, dawno temu kupiłam mnóstwo papierowych kwiatków, których nie wykorzystałam. Teraz postanowiłam odkurzyć je i zrobić z nich kwiatki, które posłużą mi do m. in. kartek, boxów. 

Wykonuje się je w bardzo prosty sposób. Potrzeba tylko wycięte kwiaty, pręciki lub różne elementy, które wykorzystamy jako środki kwiatów, klej, dłutka kulkowe do formowania płatków, matę piankową, dużo wolnego czasu i dobry film (wieczór jest najlepszą porą, gdy dzieci już śpią).







Pozdrawiam. 

9 komentarzy:

  1. prześliczne, też muszę się wziąć za kwiaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetne kwiatuszki poczyniłaś :) Chyba też muszę znaleźć wieczór na tworzenie kwiatów,bo zaczyna ich brakować :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna kolekcja kwiatów! Teraz pozostaje już tylko wykorzystać je twórczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ja też najbardziej lubię robić te papierowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Ja tez tak robię ze starymi zbiorami:)

    OdpowiedzUsuń