sobota, 20 października 2018

Kartka urodzinowa dla mężczyzny.

W końcu udało mi się ogarnąć mój kącik scrapowy i mogłam w ładzie i spokoju popracować. Nie wiem czy wy też tak macie, że ciężko wam się skupić i tworzyć gdy w pracowni / kąciku / biurku jest bałagan? Ja najpierw muszę posprzątać i dopiero mogę działać.
I tak oto powstały dwie prace. O pierwszej z nich będzie ten wpis. 
Kartka z okazji 51 urodzin, dla mężczyzny, w dodatku brytyjczyka, o którym nic nie wiem 😜
No i powstała taka kartka:



Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1. Art Piaskownica - wyzwanie "Rower"


2. Filigranki - Praca bez kwiatka.


Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo. 

19 komentarzy:

  1. Świetna kompozycja tagów i trybików.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna męśka kartka, super klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wyszła Ci bardzo fajna. Ja zawsze mam problem z męskimi projektami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, uniwersalna. Na pewno się spodoba jubilatowi

    OdpowiedzUsuń
  5. Супер! Строгая, лаконичная открытка! Именно такая, какая нужна для мужчины! Еще и англичанина :) Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie twórczy nieład na moim biurku działa dobrze ;) Super karteczka, pasująca do wieku. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka. Lubię takie kolory i vintage klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana kartka! I pasuje na wiek solenizanta ;) Dziękuję za udział na blogu Filigranki, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń