wtorek, 12 listopada 2019

Patchworkowa bombka.

Końcem października powstały moje pierwsze w tym sezonie prace bożonarodzeniowe. Jednak dopiero teraz udało mi się je sfotografować. 
Jak czas pozwoli to wkrótce pokażę Wam ci nieco.

Jeszcze cieplutka bombka, którą chwalę się w pierwszej kolejności. 
Chyba już tradycją jest robienie przeze mnie bombek. Ta zrobiona jest z kawałków papieru, rwanych pasków, koronek. Kwiatki zrobione są z papieru. Nie zabrakło również dodatków w postaci szyszek, patyczków, śniegu, brokatu, sznurka i gazy. 
Bardzo lubię naturalne dodatki w moich pracach, więc w tym roku zaopatrzyłam się w spory zapas.







Do tej pracy wykorzystałam:

- taśmę z pomponami
- bazę z tektury
- pompony.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
1. Scrapkowo. pl - Świąteczny klimat.


2. Zielone koty - Naturalne święta.


3. Scrapek. pl - Bomb(k) owo.


Pozdrawiam serdecznie. 

20 komentarzy:

  1. Jest wspaniała! Pięknie ją ozdobiłaś, szczególnie tło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest i te naturalne dodatki również uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bombka. Piękne warstwy, pomponiki i te papierowe rwańce dały świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie ozdobiona bombeczka :) Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, ubiegłaś mnie! właśnie bombkę w tym stylu planowałam wykonać w tym sezonie:)) Wyszło świetnie, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zimowa praca :) Podoba mi się jej lekkie popruszenie śniegiem. U mnie też powoli powstają świąteczne pracę, niebawem je pokażę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, świąteczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bombka :) niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bombka, piękne kwiaty, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie zimowa! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta Twoja bombka, też uwielbiam szyszki na pracach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń