niedziela, 17 listopada 2019

Exploding box z okazji Chrztu Św.

Jako pamiątka Chrztu Św. exploding boxy nadają się znakomicie. 
Tym razem wybrałam papiery w kolorze błękitnym i beżowym z niezapominajkami. Całość zdobią kwiaty w dużej ilości. Na wieczku postanowiłam umieścić kwiatek rozbiony przeze mnie z foamiranu. Kolor idealnie zgrał się z całością. Fajnie jest tak móc samemu zrobić kwiatki w kolorach idealnie dobranych do pracy. Jednak te kupowane, gotowe kwiatki niestety nie zawsze pasują do naszych prac. Chociaż i z tym często radzę sobie poprzez tuszowanie, malowanie itp.












Po zrobieniu zdjęć stwierdziłam, że dzieciątko na jednej ze ścianek jest zbyt mocno posypane brokatem i część brokatu usunełam. 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Altair Art - W kolorze nieba. 



12 komentarzy:

  1. Wyszedł pięknie. Przecudowny jest ten kwiat na wieczku. <3
    Też tak mam, że po zrobieniu zdjęć coś zmieniam, bo dopiero na zdjęciach widać lepiej. Ostatnio dodawałam napis do kartki po zrobieniu zdjęć, bo mi czegoś brakowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki uroczy box, będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, kwiat wygląda zachwycajo, robi efekt wow! :) Śliczny box zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny kwiat na wieczku. Raz że faktycznie bardzo pasuje ale dwa jest po prostu śliczny. Zachwycam się. Cała praca bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie delikatny i bardzo elegancki box

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pamiątka! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze pudełko! Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne pudełko, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny box i fajny pomysł z brokatem na tekturkach :)

    OdpowiedzUsuń