piątek, 15 listopada 2019

Kamieniczki - parawan.

Karolina Bińkowska co dwa tygodnie zaprasza na kursy online, podczas których uczy robić m. in. kwiaty z foamiranu lub inne ciekawe prace. Dwa tygodnie temu robiłyśmy wspólnie dekorację w postaci parawanu z kamieniczek.
Ja swój parawan zrobiłam na bazach, które sama wycięłam z tektury. Zawiasy zakosiłam mężowi 😜
Użyłam również innych papierów i dodatków. 
Zapraszam serdecznie do odwiedzenia fp Karoliny. Możecie tam znaleźć poza bezpłatnymi kursami również wspaniałe warsztaty z kitami. 










Karolinie Bińkowskiej dziękuję za to, że dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami. 

Pozdrawiam. 

11 komentarzy:

  1. Tak, widziałam ten gotowy projekt Karoliny, sama także mam w planie ozdobić kamieniczki - niedługo (w grudniu) będą u mnie i będę działać. Asiu udowadniasz, że dla chcącego nic trudnego. Świetnie sobie poradziłaś z samodzielnym przygotowaniem bazy kamieniczek. Na pierwszy rzut oka nie widać, że to tektura :) Pięknie wyszło i na pewno uroczo wyglądają gdzieś na komodzie, czy w innym miejscu, gdzie stoją :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kamieniczki, ślicznie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ozdobiłaś kamieniczki, podobają mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne te kamieniczki! Wspaniale wyszły! Podziwiam, że sama wycinałaś bazy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziłas sobie z bazą. I z oknami. Gdybym ja ją miała wycinać sama pewnie "by się zamurowaly " hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy projekt, dziękuję za polecenie Karoliny odwiedzę ją z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń