piątek, 19 lipca 2019

Świecąca kartka.

Lubię uczyć się czegoś nowego. Od razu zabłysła mi lampka w głowie jak tylko zobaczyłam na fp Zielonych kotów kartkę z żarówką i to jeszcze prawdziwie świecącą żarówką 💡. Zamówiłam co potrzeba i kartka gotowa.

Link do tutorialu znajduje się tutaj 💡
https://youtu.be/ecDdedb7IRQ









Bardzo mi się spodobała taka forma kartki i już powstają następne.
Jeszcze tylko muszę poszukać jakiś ciekawy napis w języku polskim na taką kartę.

Pozdrawiam
ScraPinki


8 komentarzy:

  1. Oryginalna i niebanalna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna! Ma wrażenie, że już komentowałam tę kartkę! Napisałam wtedy chyba, że też zawsze chciałam zrobić taką świecącą, ale nie widziałam tego mechanizmu w polskich sklepach. I cieszę się bardzo, że jest w ZK, to sobie zamówię. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna!!! Pomysł z żarowką jest świetny!! 😍😍

    OdpowiedzUsuń