środa, 24 lipca 2019

Kartka w czerni.

Kartka nr 5 - dziesięciodniowe wyzwanie kartkowe z Karoliną Bukowską (Anari). Tym razem pracowaliśmy z Iwoną Nowak - Marchewką. Iwona stworzyła genialną morską kartkę. Ja z przyczyn dość prozaicznych (brak morskich papierów) musiałam pracować na zupełnie innej kolekcji papierów i oto powstała kartka... hm... dla fotografa? 🤔
To było bardzo ciekawe wyzwanie, tym bardziej, że zanim usiadłam do pracy to już przygotowałam sobie sznurek i muszelki 😂. Muszelki poszły zupełnie w odstawkę ale sznurek musiał zostać. 
Tak oto powstała kolejna kartka w formacie DL, ale z podpórką. Bazę wykonałam sama i jestem z tego dumna 😁💪. 











W pracy użyłam patyny postarzającej, pasty woskowej turkusowej i białego splasha.

Pozdrawiam wszystkich. 

7 komentarzy:

  1. Kolejna piękna praca! I z tymi papierami też wyszła wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i taka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to kreatywność. Świetnie sobie poradziłaś. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo klimatyczna praca, też ostatnio cięłam te papiery i się w nich zakochałam.

    OdpowiedzUsuń