środa, 4 listopada 2020

Anioł.

Witajcie po długiej przerwie. Mimo fatalnego czasu (mam wrażenie, że cały ten rok jest ciężki) staram się tworzyć. Czasem przerwy są długie ale wracam do pracy ze zdwojoną mocą. Niestety mam duże zaległości w fotografowaniu prac i publikowaniu zdjęć. Nigdy się chyba nie polubię z fotografią, co sprawia, że tracę zapał do robienia zdjęć swoim pracom.

Ale... nie po to się ma zdolną siostrę żeby siedziała bezczynnie. 

Już jej podrzuciłam kilka prac, zdjęcia się robią. 

Póki co chwalę się moim aniołem ze świecznikiem na cokole, wykonanym w ramach Iwankowych warsztatów u Kasi.

To nie jest łatwa praca, to nie jest również praca, którą robi się szybko, krótko. Ja robiłam ją przez kilka wieczorów, czekając aż wszystko samo wyschnie. 

Robiłam już kilka aniołów z powertexu, ale ten był najbardziej czasochłonny, przy tym nauczyłam się wykorzystywać mnóstwo nowych mediów, które uwielbiam. To właśnie jest moja bajka. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć autorstwa mojej siostry - Beaty Czyżewskiej (fb - Beatafotografuje). 








Beata, dziękuję za piękne zdjęcia 💕

Kasia Iwankowo - jesteś wspaniałą nauczycielką, dziękuję bardzo 💕

Pozdrawiam serdecznie. 

11 komentarzy:

  1. Piękny anioł. Taki zadumany...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł jest fantastyczny!!! Przepiękna praca i siostra fantastycznie ją sfotografowała.
    Też nie cierpię robić zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny! To też jest moja bajka, tylko ja tak nie umiem. :( I piękne zdjęcia! Mój zdolny brat i zdolna bratowa mieszkają 300 km ode mnie i nie widzieliśmy się ze 3 lata. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, wygląda niezwykle nastrojowo i klimatycznie :)
    No i zdjęcia też fantastyczne, brawa dla pani fotograf!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł jest niezwykle klimatyczny! Piękne kolory całości. Wspaniała praca! Zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i Teraz rozwaliłaś system. Ja ogólnie kocham anioły. Tak z zasady wszelakie. Ale ten jest oszalamiajacy. I to jeszcze w niebieskościach. Jest absolutnie doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poker Tournaments & Schedule - JTM Hub
    A new poker 대전광역 출장안마 tournament schedule, schedule, 서산 출장마사지 and information for the 2021 Poker Tournament. All tournaments have 제천 출장샵 tournaments with 논산 출장안마 full time 통영 출장샵 coverage. The tournament

    OdpowiedzUsuń