wtorek, 27 listopada 2018

Alchemia Świąt - nr 5.

Box świąteczny - praca wykonana z Karoliną Bukowską w związku z wyzwaniem pt. Alchemia Świąt.
Nigdy nie robiłam pudełek świątecznych i nigdy nie robiłam pudełka w tak ekspresowym tempie i w tak spontaniczny sposób. Czy mi wyszło, oceńcie sami. Mojemu mężowi bardzo się podoba a to dla mnie najważniejsze. 
Box mocno ośnieżony, z dużą ilością bieli. Kwiatki zrobiłam sama z foamiranu, z dodatkiem gazy, brokatu, śniegu. Na każdej ściance znajdują się podwójne kieszonki na małe tagi, na których jest miejsce na drobne zapiski.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.














Pozdrawiam serdecznie.



10 komentarzy:

  1. Śliczna praca, jak pięknie się srzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny świąteczny box, taką zimę to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny box! Bardzo świąteczny i taki zimowy, że aż poczułam ten mróz ;) <3 pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, bardzo klimatyczny box :) Pieknie się skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały i pięknie wykonany box!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ bogactwo i całe mnóstwo zimy w tym boxie! Świetny jest )

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne pudełko, na bogato i w dodatku elegancko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń