sobota, 3 listopada 2018

Mediowa skrzyneczka.

Fotografowanie moich prac to moja zmora. Nie nadaję się do tego i chyba nic już tego nie zmieni. Brak umiejętności, brak odpowiedniego sprzętu... mocno mnie to zniechęca. 
Ale od czego ma się siostry :-) 
I w dodatku zdolne siostry 💕
Od czasu do czasu trzeba je wykorzystać, raz jedną, raz drugą. 

Tym razem padło na najmłodszą z sióstr - Beatkę. Zrobiłam dla niej skrzyneczkę na drobiazgi a ona razem ze swoim prawie-mężem zrobiła niesamowitą sesję zdjęciową ze skrzyneczką w roli głównej. 
Mnie te zdjęcia zachwyciły, zaniemówiłam z wrażenia jak je po raz pierwszy zobaczyłam. Dziękuję kochani 💕

Więcej ich (Beatki i Mikołaja) zdjęć możecie obejrzeć na instagramie:
- mikolajczyzewski. pl
- panishoot





Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie:

1. Szuflada - wyzwanie Zorza polarna.


Pozdrawiam serdecznie.

14 komentarzy:

  1. Cudownie piękna ...śliczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzyneczka. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skrzyneczka i ślicznie sfotografowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne i w ładnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna! Idealna na skarby wszelakie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna skrzyneczka, a zdjęcia no cóż sama chciałabym tak umieć, ale niestety nie każdy ma taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna skrzyneczka, piękne i klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna skrzynka i zdjęcia także :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplet - skrzynka i zdjęcia. Te ważki - ach!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzynka boska! Zdjęcia profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ozdobiłaś skrzyneczkę. A zdjęcie faktycznie cudne, takie klimatyczne, tajemnicze i nieco magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna skrzyneczka i piękna oprawa fotograficzna!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełko <3 Idealne kolory jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń