niedziela, 24 lutego 2019

Kartki sztalugowe.

Kolejna nowość wśród moich prac - kartki sztalugowe okrągłe. Pobawiłam się tylko papierami, bez żadnych dodatków, kwiatków. I powiem szczerze, że nie jest to łatwe zadanie. Trzeba się nieźle natrudzić aby umiejętnie wykorzystać elementy do wycinania, które są dołączone do kolekcji papierów. Wiem, że jeszcze długa droga przede mną, ale ćwiczę, próbuję, uczę się.

Na pierwszy ogień poszły dwie kartki, które można spersonalizować na konkretną okazję. 

Już pracuję nad następnymi... 















Pozdrawiam i dziękuję za przemiłe komentarze. Zapraszam. 

16 komentarzy:

  1. Świetne! Podziwiam! Zamówiłam kiedyś jedną taką i boję się ją ruszyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię sztalugową formę kartek... Szkoda tylko bo pogoda nie pozwala na lepsze zdjęcia, co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne obie, ta z motylkami podoba mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna forma. Śliczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa forma kartki :) Obie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze sobie poradziłaś, prace wyszły piękne. Ja bym tylko napisy do nich dodała .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💕 miejsce na napisy jest na dole kartki, na pasku na którym kartka się podpiera (kurcze nie wiem jak to nazwać 🤦‍♀️😜). Kartki czekają na odpowiednią okazję.

      Usuń
  7. Piękne, bardzo wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki. Dawno nie widziałam sztalugowych okrągłych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszly, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne karteczki w pozytywnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń