niedziela, 17 stycznia 2021

Ramka na zdjęcie.

 Natchnięta wyzwaniem w Zielonych Kotach "To, co najlepsze" przerobiłam ramkę na zdjęcie w kształcie koła. Prosta ramka zyskała drugie życie, kwiatowe życie. Temat wyzwania i ta ramka skojarzyły mi się z babcią, dziadkiem, rodziną, wspomnieniami... A że za chwilę Dzień babci i dziadka to powstała ramka na zdjęcie np. wnuków. 

Ramkę zakupiłam w sklepie ze starociami, chociaż żaden z niej staroć. 









Pracę zgłaszam na wyzwanie:

1 Zielone koty - To, co najlepsze.



2. Pasjonata Sklep (babcia, dziadek, wnuki, ramka, kwiaty).




13 komentarzy:

  1. Jejku jaka cudna ramka😍 dziadkowie byliby zachwyceni ❤Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie ukwiecona ramka 🥰 Dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające drugie życie rameczki. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam cieplutko, Hania DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś przepiękną kompozycję! Bardzo mi się podoba. Czuję się zainspirowana. ;) Mam kilka starych ramek kupionych właśnie z myślą o przerobieniu, ale jakoś nie mogę się zebrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna ramka.
    Przepięknie ukwiecona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, zachwycająca praca! :D Jestem oczarowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł na wykorzystanie rameczki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojaaaa!!! Całą łąkę tu zmieściłaś!!!! Wspaniały wianko ramka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idzie wiosna! Piękna ramka.❤️
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam DT Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, niesamowita ramka! oryginalna, bardzo mi się podoba :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ramka to za mało powiedziane. Wspaniała to odpowiednie słowo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń