czwartek, 19 września 2019

Kartka z piórkami.

Powrót do pracy niestety nie sprzyja regularnemu tworzeniu. Póki co moim największym przeciwnikiem scrapowania jest senność. Nie wiem czy wiąże się ona z jakimś przeziębieniem czy ze zmęczeniem. Wierzę, że jeszcze kilka dni i mój organizm przyzwyczaić się do nowego trybu życia.

Jakoś tak w międzyczasie powstała kolejna kartka w formacie DL. Kartka uniwersalna z kwiatami ręcznie robionymi z filtrów do kawy, z pięknie błyszczącymi piórkami. 











Pracę zgłaszam na wyzwanie
APS craft - Liście, listki, listeczki. 


MiszMasz Papierowy - Tekturka po przejściach.


Pozdrawiam. 

18 komentarzy:

  1. Pięknie z tymi piórkami, cudownie ukwiecona :) Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znów Twój blog dziwnie mi się wyświetla... ;/ Na szczęście kartki po kliknięciu da się oglądać:) Fajnie wyszła! Lubię warstwowce z bogatą kompozycją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka pełna uroku :) Podobają mi się te białe muśnięcia na kwiatach, i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bardzo na przekór jesieni;) bardzo ładnie wszystko wyszło! A co do powrotu do pracy, ja też nie kesyem w stanie tworzyć kiedy jestem przemeczona albo niedospana

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bogato ukwiecona kartka (haha, nie widziałam jeszcze różowych filtrów do kawy ;) Z tymi mediowanymi piórkami wygląda obłędnie :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Kwiaty są przecudne i wspaniale ozdabiają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowna kartka! Zachwycająca kompozycja i kolory. Kwiaty z filtrów do kawy?! Nie wiedziałam, że tam można! To jakieś konkretne filtry czy każde się nadają? Zrobiłabyś tutorial, proszę, proszę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna i romantyczna, kwiaty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolorki tej kartki. Ładnie wszystko i spójnie podobierane. Pięknie ukwiecona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa kompozycja. Kwiaty mega delikatne. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna karteczka :) kwiatki wyszły super i pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka :) Cudny bukiet i moje ulubione piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ukwiecona:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna! Te kwiaty wyglądają naprawdę pięknie!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, pięknie ukwiecona :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń