niedziela, 29 września 2019

Kartka okolicznościowa.

Kartka w formacie DL, mocno ukwiecona, 
z dodatkiem koloru chabrowego/ jagodowego. Może być pamiątką zarówno 
z okazji urodzin, imienin czy ślubu.
Kwiatki zrobiłam z filtrów do kawy 
i z foamiranu. Papiery od AB Studio 💕
Kartkę fotografowałam 3 razy, bo najpierw przypomniałam sobie, że zapomniałam o sznurku i wstążce a potem jeszcze dodałam napis 🤦‍♀️.
Przy pomocy męża wybrałam niebieską wstążkę.


















Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

Szuflada - Nitki, sznurki, włóczki. (do 19.10.2019)



Tekturkowo - Bingo - Kwiaty, tekturka, tekst (do 11.10.2019)


Dziękuję bardzo za budujące komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie. 

15 komentarzy:

  1. Przepiękna kompozycja. Cudowne kwiaty i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające kwiaty ! Przepiękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka i niesamowicie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :) To miałaś przeboje z tą kartką ;) Wyszła śliczna, a niebieska wstążka bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko idealnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ukwiecona! Aż miło na nią patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne 😊 pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca! :) Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowo 🙂 DT – Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna. Dziekuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń