sobota, 5 października 2019

Męska kartka z balonem.

Dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Robienia Kartek. Na tę okoliczność musiała oczywiście powstać jakaś kartka. 
Kartka trochę męska ale w zasadzie to i kobiecie można ją podarować, a co?
W brązach, w stylu vintage, z papierów ABStudio.








Kartkę zgłaszam na wyzwanie 

1. 13arts - wyzwanie #83.


2. Halo Crafty - wyzwanie #2 - Kartka wg przepisu. 

       
U mnie pogoda iście scrapowa (od rana pada deszcz), jestem więc pewna, że spędzę jeszcze miło czas w swojej pracowni.

Ciepłego dnia życzę.

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Szczególnie kolorystyka i ten pomysł z balonem i kołem zębatym. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci wyszło połączenie tych wszystkich elementów. Super kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka. I kto powiedział, że kobieta nie może dostać kartki z zębatkami? Zainteresowania są przecież różne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :)
    Swoją drogą, myślałam, że to stare UHKi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna męska kartka ja mało robię męskich

    OdpowiedzUsuń
  6. Super klimatyczna kartka, kolorki jesienne i przyjemne. Na niektórych zdjęciach udało się ładnie uchwycić jej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna , widział ją na craftowej grupie u Inki. Super jest

    OdpowiedzUsuń
  8. So lovely. Thanks for playing along with 13 Arts

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i prosta kartka :) ❤️

    OdpowiedzUsuń