niedziela, 8 grudnia 2019

Alchemia Świąt - nr 2.

W ramach zabawy/wyzwania w Alchemii Świąt powstał zimowy mały album na zdjęcia. 
Bardzo przyjemnie mi się go robiło. 
To drugi album, który wykonałam podczas warsztatów u Karoliny Bukowskiej. O ttm pierwszym napiszę już wkrótce. 
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że albumy nie stanowią już dla mnie takiego problemu jak do tej pory. Za to bardzo dziękuję Karolinie. 

Obejrzyjcie, proszę, co udało mi się stworzyć. 




















#alchemiaświąt 
Zapraszam na fp Karoliny Bukowskiej na Facebooku - Anari, do Alchemii Świąt i Alchemii Sztuki. 

Pozdrawiam serdecznie. 

11 komentarzy:

  1. Śliczny album. Chyba i ja wezmę udział w alchemii świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, podziwiam efekty warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo świąteczne-zimowy album. Pięknie będzie wyglądał wypełniony zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, rzeczywiście cudo! Przepiękne kolory, papiery, dodatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album! Zadbalas o szczegóły!
    Widzę, że świetnie się bawicie i aż żałuje, że nie mam czasu, by dołączyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. FANTASTYCZNY album okładka jest obledna. I ta CZAPKA! Cudny album. A całość wykonana z kolekcji która bardzo lubie tym bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album, dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny album, i ta śnieżna okładka przyciąga oko

    OdpowiedzUsuń