piątek, 27 grudnia 2019

Alchemia Świąt - nr 13.

To już moja ostatnia praca związana z Alchemią Świąt u Karoliny Bukowskiej. 
Jest to pudełko wykonane na podstawie tutorialu poprowadzonego przez Kasię Kędzierską. Projekt ten bardzo mi się spodobał i myślę, że zrobię jeszcze nie jedno tego typu pudełko. 
Ponieważ potrzebowałam pamiątkę z okazji Chrztu Św. wykonałam tę pracę nie w klimacie świąt tylko właśnie na Chrzest.
Jak tylko uda mi się znaleźć trochę czasu to zrobię jeszcze mini kartkę do tego pudełka. 












Dziękuję bardzo Karolinie Bukowskiej i zaproszonym scraperkom, które tak chętnie dzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. 
No i chciałam dodać, że w końcu udało mi się wyspać po maratonie z Alchemią 😂
#alchemiaświąt
@alchemiaświąt
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim za cudowne komentarze. 

🎄

12 komentarzy: