piątek, 11 grudnia 2020

Świąteczny wianek.

 Tym razem pokażę wam pracę wykonaną na warsztatach online u Agnieszki Cebuli.

Tym razem to coś o większych gabarytach.

Wianek. 

Uwielbiam anioły, ogrody w szkle i ... właśnie wianki.

Kiedy tylko mi pozwala czas, finanse i możliwości logistyczne staram się uczestniczyć w warsztatach związanych z tworzeniem aniołów czy wianków. Jeszcze marzą mi się warsztaty z robienia ogrodów w szkle.

Ten wianek robiłam wyłącznie z tego co miałam w pracowni. Nie kupiłam kitu od Agnieszki i myślę, że nie jest źle. W każdym razie mi się podoba.















Kwiatki oczywiście ręcznie robione z foamiranu.

Pozdrawiam serdecznie.

8 komentarzy:

  1. Piękny ten wianek. Szczególnie podobają mi się kokardy i ta czerwona i ta juta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta pukaja do drzwi. Za chwilę zjawią sie kolędnicy.
    Piękny wianek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Mnie też bardzo się podobają kokardy. :) Ale też kompozycja zieleniny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny świąteczny wianek, przymierzam się do wykonania wianka ale nie mam pewności czy mi wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianek. A gałązki są naturalne czy sztuczne:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wianek. Podoba mi się całą kompozycja, a te maleńkie poinsencje są niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie będzie zdobił każde drzwi :)

    OdpowiedzUsuń